Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"A proto musím konstatovat, že výsledek mého průzkumu je nejednoznačný. Valná většina maturující mládeže již našla zodpovědný přístup k životu, existuje však ještě nejméně padesát procent těch, kteří životní zodpovědnost teprve hledají." (Vrať se do hrobu)

.

Jste nepoučitelný "učitel".

1 0
možnosti
Foto

H60a87n17a 15V63l43k24o39v35á

26. 7. 2016 12:35

Jako bych totéž četla v článku, který jste vyvěsil včera před půlnocí...

Čekáte nyní jinou diskusi?

Tak vám tedy zopakuji, že hlupák, který se svými žáky drbe o svých kolezích by učit neměl.

Jak víte, že váš starší kolega byl "vyhozen z práce" a proto učí?

A proč učíte vy? Když podle vás Kdo neumí, učí.

1 0
možnosti

Já jsem asi o dvě generace starší než Vaši žáci, ale když někoho zdravím, tak nemám ruce v kapsách a tak nějak se na děj dívám... ( a bacha na gramatiku, pane učiteli, za mě i vyučující odborných předmětů v Ječné psali správně česky),

0 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 182x
"Mám za sebou 15 let výuky na středních školách. Všiml jsem si, že náš vzdělávací systém někdy zbytečně plýtvá entuziasmem mladých lidí. Žáky a studenty bychom měli vést nikoli ke stále ještě populárnímu "diplomovému fetišismu", ale především k vlastní zkušenosti. Můj princip vzdělávání je jednoduchý: Když vás něco baví, dělejte to, pokud ne, běžte a dělejte něco jiného. Pak teprve přestaneme otročit neefektivnímu systému a místo toho si najdeme ve znalostech to, co nás skutečně baví."

Autor je odborný učitel IT na SPŠE Ječná a IT Step a specializuje se mimo jiné na webové technologie. Je také autorem blogu blogkantora.cz.

Seznam rubrik