Na FEL chodím za ženami a jejich úsměvy

Měl jsem tu čest a potěšení již druhý semestr na elektrotechnické fakultě cvičit programování. Vlivem okolností, mám celou jednu skupinu převážně zastoupenou ženami.

Měl jsem tu čest a potěšení již druhý semestr na elektrotechnické fakultě cvičit programování. Vlivem okolností, mám celou jednu skupinu převážně zastoupenou ženami. Mnozí kolegové mi takový “sličný” kurz záviděli;). Přiznám se, že zpočátku mne upřené a usměvavé pohledy narušovaly soustředění při výkladu, ale snad mi to bylo odpouštěno. Jsem zvyklý na společnost dam, ale přece jen, když 10 a více slečen mlčky a mnohdy s milým úsměvem na Vás kouká a čeká, co řeknete, je to zážitek k zapamatování.
V paměti mi utkvěl email od jedné studentky, ve kterém jsme si domlouvali termín hodnotící konzultace semestrální práce. Semestrální práce se vypracovávali ve dvojicích. A právě tato studentka mi v úvodu emailu píše: “…píši Vám já, i za svého bezvýznamného kolegu, který momentálně není v Praze a pravděpodobně se nebude moci dostavit na konzultaci,…”.

Pokračování článku na http://blogkantora.cz/

Autor: Lukáš Masopust | pondělí 20.11.2017 1:46 | karma článku: 0 | přečteno: 44x