Lukáš Masopust

Svět který sdílíme, nevidíme vždy stejně

27. 11. 2017 4:22:54
Byl jsem na výletě v Beskydech s kamarádem a s jeho kamarádkou, která pracuje jako učitelka na základní škole. Ptáte se, co učí za předměty tato má kamarádka? Tělocvik, češtinu a francouzštinu. A má vystudovanou pedagogiku na UK.

Byl jsem na výletě v Beskydech s kamarádem a s jeho kamarádkou, která pracuje jako učitelka na základní škole. Ptáte se, co učí za předměty tato má kamarádka? Tělocvik, češtinu a francouzštinu. A má vystudovanou pedagogiku na UK. Zajímavé byly její názory na známkování a Montesori školu. Jejím hlavním argumentem pro známky byla možnost srovnání dětí mezi sebou. Oponoval jsem, že soutěživost a porovnávání je pro starší děti, spíše pro ty, co končí základní školu. V mladším věku je pro ně přirozenější spolupracovat, a na tom jsme se neshodli. Naše diskuse pokračovala. Dalším argumentem byla objektivnost hodnocení. Ano, není objektivního hodnocení bez čísel (písmen).

...

Celý článek na blogkantora.cz

Autor: Lukáš Masopust | karma: 0.00 | přečteno: 32 ×
Poslední články autora