Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

Špatná otázka. To jako byste se ptal, jestli je na tom líp sprinter, nebo půlkař. Vy jste si svou profesi vybral, vaši známí také. Každého baví a naplňuje něco jiného a bere to se všemi plusy i mínusy. Vaši známí by asi nikdy nechtěli učit. Já jsem zase kdysi své známé učitelce, co si stěžovala na malý plat nabízel ať nastoupí k nám do firmy jako asistentka, že dostane nejmíň o polovinu víc. "No to určitě!" pustila se do mě. "Jenom 4 týdny dovolené za rok? Jezdím v létě k moři a do hor, v zimě na lyže, kde bych na to brala čas?" ;-)

Takže asi jak psal níže Miroslav: volno vám opravdu můžeme jen závidět, na druhou stranu každý nemá na to, pracovat se smečkou drzých a rozjívených smradů.

2 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 182x
"Mám za sebou 15 let výuky na středních školách. Všiml jsem si, že náš vzdělávací systém někdy zbytečně plýtvá entuziasmem mladých lidí. Žáky a studenty bychom měli vést nikoli ke stále ještě populárnímu "diplomovému fetišismu", ale především k vlastní zkušenosti. Můj princip vzdělávání je jednoduchý: Když vás něco baví, dělejte to, pokud ne, běžte a dělejte něco jiného. Pak teprve přestaneme otročit neefektivnímu systému a místo toho si najdeme ve znalostech to, co nás skutečně baví."

Autor je odborný učitel IT na SPŠE Ječná a IT Step a specializuje se mimo jiné na webové technologie. Je také autorem blogu blogkantora.cz.

Seznam rubrik