Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V systému státního školství neexistuje možnost jak odlišit dobrou školu od špatné. Takže je nemožné objektivně označit některou školu za dobrou a jinou za špatnou. Existují školy úspěšné v rámci systému a neúspěšné v rámci systému.

A i tzv. soukromé školy pracují v rámci státního školství. Musí dodržovat rámcové vzdělávací programy, podmínky vydání maturitního vysvědčení nastavuje stát. Vysoké školy jsou samozřejmě taky pod státním dozorem, když stát určuje podmínky vydání diplomů

0 0
možnosti
MN

A co chtěl autor článkem říct? Neřekl nic! Ani to jak se plán tvoří, ani to, co by mohlo být jinak a kolik peněz na to chybí. Pokud učí studenty stejně, jako píše články, nedivím se úpadku znalostí absolventů škol....

0 0
možnosti
Foto

Odkazuje na pokračování blogu na jiné adrese. Nevím, jestli to není v rozporu s Kodexem blogera, ale dle mého názoru by to v rozporu být mělo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 182x
"Mám za sebou 15 let výuky na středních školách. Všiml jsem si, že náš vzdělávací systém někdy zbytečně plýtvá entuziasmem mladých lidí. Žáky a studenty bychom měli vést nikoli ke stále ještě populárnímu "diplomovému fetišismu", ale především k vlastní zkušenosti. Můj princip vzdělávání je jednoduchý: Když vás něco baví, dělejte to, pokud ne, běžte a dělejte něco jiného. Pak teprve přestaneme otročit neefektivnímu systému a místo toho si najdeme ve znalostech to, co nás skutečně baví."

Autor je odborný učitel IT na SPŠE Ječná a IT Step a specializuje se mimo jiné na webové technologie. Je také autorem blogu blogkantora.cz.

Seznam rubrik